پویش مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت

پویش تامین البسه زمستانی برای رزمندگان جبهه مقاومت

پویش مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت

پویش تامین البسه زمستانی برای رزمندگان جبهه مقاومت

پویش مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت

همتِ مادرانه‌ی «ننه عصمت»های زمانِ جنگ، به‌کار می‌آید این روزها. این روزها که مدافعان حریم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق، هم با جُهّالِ مسلمان‌نما می‌جنگند و هم با زمستانِ سخت و سرد.
فرزندانِ غیور و دلیرِ ایرانِ عزیز، بی‌ادعا می‌جنگند همچنان. خم به ابرو نمی‌آورند به‌خاطر مرارت‌های نبرد. اما، ما را هم تکلیفی است. می‌شود خانه‌ها، هیئت‌ها، مساجد و مدارس را میدانِ مشارکت در جهاد کرد. می‌شود دست به کار شد و آستین بالا زد و آرزوی دفاع از حریم آل‌الله را تحقق بخشید.
شما هم می‌توانید به پویش مردمی پشتیبانی از رزمندگان جبهه مقاومت بپیوندید. با پیوستن به این پویش مردمی، آن‌ها که می‌توانند، دستکش، شلوار، کلاه و شال گردن می‌بافند و هدیه می‌کنند به رزمنده‌ها و آن‌ها که خود نمی‌توانند ببافند، جنس مورد نظر را تهیه و در اختیار قرار می‌دهند.

به گزارش «عمارفیلم»، همزمان با فرا رسیدن فصل سرما، «ننه عصمت»، در کلیپی از تمامی زنان و بانوانی که در طول هشت سال دفاع مقدس، دوشادوش رزمندگان اسلام در پشت جبهه هشت سال دفاع مقدس، فعالیت می‌کردند، برای بافت دستکش و اهدای آن به مدافعان امروز حرم اهل بیت(ع) دعوت کرد.


بنابر این گزارش، در کلیپی که دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار منتشر کرده است «عصمت فلکیان»، مادر یزدی که امروز به سختی قادر به راه رفتن است و از زمان جنگ تحمیلی تا سه سال پیش برای رزمندگان و مرزداران کشور دستکش کاموایی می‌بافته است، از زنان و دختران ایرانی خواست تا همانند سال‌های دفاع مقدس و همزمان با فرا رسیدن فصل سرما، با بافتن دستکش، به یاری مدافعان حرم که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و اسلام می‌جنگند، بشتابند.

 «ننه عصمت» که آخرین دستکش‌های بافته شده خود را در مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار به مسعود ده نمکی و سید مسعود شجاعی طباطبایی تقدیم کرده بود، تا بیست و چند سال اجازه نداده بود، حتی اقوام نزدیکش هم از این ماجرا مطلع شوند.

 

بنابر این گزارش، تمام مراکز اکران مردمی فیلم عمار از محل اصلی جشنواره در سینما فلسطین تا محل اکران ها در روستاها و شهرهای کشور محل تحویل گرفتن دستکش ها خواهد بود و قرار است دستکش‌های جمع‌آوری شده در پی این فراخوان تا روز اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار(17 دی) در مراسمی برای مدافعان حرم اهل بیت(ع) ارسال شود. 

۹۴/۱۰/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
پشتیبانی رزمندگان

نظرات  (۲)

سلام ببخشید من کلاه و شالگردن بلدم ببافم آیا میشه این کلاه و شالگردن ها رو هم به فیلم عمار بدم یااونا فقط دستکش میگیرند و من باید به محل دیگه ای کلاه و شالگردن رو تحویل بدم؟؟؟
پاسخ:
با سلام
بله مشکلی نیست. هرنوع البسه بافتنی از جمله دستکش، کلاه، شال گردن، پلیور، شلوار و ... 
سلام من دیر رسیدم - الان کلاه ها رو آماده کردم ولی دیر شده و جشنواره عمار تموم شده -من مشهد هستم -اینا رو باید به کجا تحویل بدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی